Darbdavio prekės ženklas
    Į renginių sąrašą

    ANCOR „Pro Business“: Darbdavio prekės ženklo įvaizdis. Kas tai ir kodėl jis svarbus?

    ANCOR „Pro Business“: Darbdavio prekės ženklo įvaizdis. Kas tai ir kodėl jis svarbus?

    Įmonės įvaizdis neabejotinai yra svarbus aspektas, darantis didžiulę įtaką įmonės sėkmei. Daugeliu atveju įmonės įvaizdis orientuotas į klientus, perkančius prekes ar paslaugas, tačiau šiandien vis dažniau atkreipiamas dėmesys ir į tai, kaip visuomenė mato tam tikras įmones kaip potencialų darbdavį. Ypatingai šis klausimas tapo aktualus pastaraisiais metais, kuomet žmonės pradėjo labiau vertinti darbdavio rūpestingumą ir gebėjimą susidoroti su iššūkiais, gebėjimu rūpinantis savo darbuotojų gerove, kaip niekad tapo svarbus vadovo palaikymas. Visa tai formuoja darbdavio prekės ženklo įvaizdį bei prisideda prie pozityvaus įmonės įvaizdžio.

    Online diskusinio renginio metu ne tik aptarsime darbdavio prekės ženklo reikšmę įmonei, bet ir pristatysime tarptautinį darbdavio prekės ženklo tyrimą. Šis tyrimas yra inicijuojamas Olandų įmonės „Randstad“, kuri 2021 m. pripažinta viena iš Top 30 didžiausių tiesioginio įdarbinimo paslaugas teikiančių įmonių visame pasaulyje. Tyrimo vykdytojai – pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė „Kantar“. Šiais metais tyrime dalyvavo 190 000 respondentų iš 34 skirtingų pasaulio šalių. Tyrimas vykdomas jau daugiau nei 20 metų, o 2022 m. į tyrimą bus įtraukta ir Lietuva.


    Kas yra darbdavio prekės ženklas? Ką jis duoda įmonei? Kodėl jis svarbus? Kaip visuomenės nuomonė apie Jus kaip apie darbovietę gali paveikti Jūsų prekinį ženklą?

    Į visus šiuos klausimus atsakysime online diskusijos metu bei kviesime Lietuvos įmonių atstoves pasidalinti savo patirtimi šiuo klausimu.

    Renginio data: 2021 m. lapkričio 18 d.

    Renginio laikas: 15:00 – 17:00

    Renginio moderatorė: Aušra Bendikaitė, įmonės „ANCOR“ vadovė Baltijos šalims

    Renginio pranešėjai:

    • Jan Denys – darbo rinkos ekspertas, Olandijoje veikiančios „Randstad“ įmonės, 2021 m. pripažintos viena stipriausių personalo paslaugas teikiančių įmonių Išorinės komunikacijos ir viešųjų ryšių vadovas. Jan yra „Randstad“ darbdavio prekės ženklo tyrimo pradinininkas ir iniciatorius.

    • Judith Franssen – „Randstad“ pasaulinės rinkodaros direktorė, „Randstad“ darbdavio prekės ženklo tyrimo vadovė

    • Nanda Deen – „Kantar“ duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovės verslo plėtros direktorė. Nanda turi sukaupusi daugiau nei 25 metų patirtį atliekant rinkos tyrimus bei prisidedant prie tarptautinių tyrimų įvairiuose sektoriuose

    • Natalija Piparienė – įmonės „Nestle“ personalo skyriaus vadovė Baltijos šalyse

    • Giedrė Teresevičienė  – „Affidea“ personalo direktorė


    Kviečiame registruotis live transliaciją norinčius stebėti žiūrovus jau dabar!

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...