Darbuotojų atsiliepimų svarba įmonėje
    Įžvalgų sąrašas

    Kaip darbuotojų atsiliepimai gali padėti klestėti jūsų įmonei?

    Kaip darbuotojų atsiliepimai gali padėti klestėti jūsų įmonei?

    Kodėl darbuotojų atsiliepimai yra svarbūs?

    Kaip ir vadovams, taip ir darbuotojams reikia grįžtamojo ryšio. Vadovo ir darbuotojo santykiai yra vienas iš pagrindinių, gerą rezultatą lemiančių, aspektų. Tačiau dažnai darbuotojai yra neišklausomi ir neturi galimybės išreikšti vadovams savo nuomonės apie jų vadovavimą. Tai, kaip jūsų įmonė veikia, priklauso nuo jūsų vadovų efektyvumo sėkmingai siekiant organizacinių tikslų ir kartu subalansuojant darbuotojų lūkesčius. Jei vadovams yra neaktualu išgirsti darbuotojų nuomonę, jie gali pakenkti ne tik visiems darbuotojų santykiams, bet ir darbo rezultatams, projektams. Dėl šių priežasčių atsiranda nelaimingų ir nemotyvuotų darbuotojų komanda, kuri veda prie neefektyvaus tikslų siekimo.

    Grįžtamojo ryšio galia

    Darbuotojų atsiliepimai bei jų išklausymas gali padaryti stebuklus jūsų verslui. Nesvarbu, ar atliekate metinę apklausą, reguliariai rengiate asmeninius susitikimus, stebite diskusijas ar vykdote interviu, jūsų darbuotojų atsiliepimai gali padėti jūsų verslui įvairiais būdais, tokiais kaip

    • Suteikti jums naują požiūrį į darbo praktiką

    • Greičiau įžvelgti įmonėje vykstančias problemas bei greitai imtis sprendimų

    • Suteikti išsamesnį supratimą apie valdymą ir komandos darbą

    • Darbuotojų nuomonės užtikrinimas atitinka įmonės vertybes ir verslo tikslus

    • Nustatyti, kaip darbuotojai susiduria su organizaciniais pokyčiais

    • Nustatyti priežastis, kodėl žmonės palieka įmonę

    • Nustatyti mokymų ir tobulėjimo poreikių nustatymas

    • Įvertinti darbo vietos kultūrą.

    Tai taip pat gali turėti teigiamą poveikį jūsų darbuotojams:

    • Tai skatina jų darbo efektyvumą ir produktyvumą.

    • Tai leidžia darbuotojams jaustis išklausytiems ir vertinamiems.

    • Tai stiprina jų atsidavimą ir lojalumą darbdaviui.

    • Tai gali dar labiau sumažinti pravaikštų skaičių. 

    Visi šie dalykai skatina darbuotojų įsitraukimą ir gali turėti teigiamą poveikį verslo produktyvumui ir paslaugų teikimui.

    Sąžiningumas yra raktas į sėkmę 

    Kad jūsų darbuotojų atsiliepimų politika turėtų realią vertę, ji turi būti sąžininga. Darbuotojai gali išgalvoti tiesą arba sutikti su vadovo ar kitų darbuotojų nuomone, taip bijodami būti sukritikuoti dėl savo išsiskiriančios nuomonės arba nerimauti, kad susidurs su tam tikru neigiamu požiūriu į juos. Vis dėlto yra ir tokių darbuotojų, kurie mano, kad nėra prasmės teikti grįžtamąjį ryšį, nes niekas nepasikeis. Pavyzdžiui, jei atliekate apklausą, ją vertėtų padaryti anoniminę, kad žmonės būtų labiau linkę teikti sąžiningus atsakymus.

    Būkite pasiruošę išgirsti įvairių nuomonių

    Gali būti sunku išgirsti kritiką ir pamatyti problemas iš kitų darbuotojų perspektyvos, tačiau atsiminkite, kad darbuotojų atsiliepimai gali būti ypač naudingas dalykas jūsų įmonės darbui ir rezultatams. Pavyzdžiui, jei pastebėjote, kad daugelis darbuotojų išeina iš darbo dėl su darbu susijusio streso ar kitų priežasčių, galite imtis priemonių tai ištaisyti. Taip pat jei darbuotojai skundžiasi dėl nepatogios programinės įrangos, galite pamatyti, ką galima padaryti, kad darbuotojams būtų lengviau ir patogiau atlikti savo profesines pareigas.

    Išanalizuokite rezultatus ir imkitės veiksmų!

    Neužtenka vien surinkti atsiliepimus, reikia skirti laiko išanalizuoti rezultatus ir imtis veiksmų pagal padarytas išvadas. Darbuotojų atsiliepimai gali padėti atlikti atitinkamus pakeitimus įmonėje ir formuoti jūsų verslo sprendimus bei ateities tikslus.

    ​ Gali būti sudėtinga priimti atsiliepimus iš darbuotojų, kurie dirba jums, tačiau svarbu paminėti, kad šie darbuotojai turi unikalios patirties, kuri yra būtina norint suprasti, kaip veikia jūsų verslas. Šie atsiliepimai padeda nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti visoje organizacijoje, kad būtų pasiektas optimalus augimas.
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...