Darbuotojų apklausa
    Į publikacijų sąrašą

    Apklausų reikšmė organizacijoje - ką jos duoda įmonei? (vz.lt)

    Apklausų reikšmė organizacijoje - ką jos duoda įmonei? (vz.lt)
    "Verslo žinios", vienas didžiausių į verslą orientuotos žiniasklaidos portalų Lietuvoje, teiravosi Lietuvos darbo rinkos bei tyrimų ekspertų apie tai, kaip organizacijų vykdomos apklausos gali veikti įmonę ir kuo apklausos gali būti naudingos pačioms organizacijoms jų veikloje. Šiuo klausimu pasisakė ir ANCOR vadovė Baltijos šalims, Aušra Bendikaitė:

    „Jei norite patikrinti, ar esate patrauklus darbdavys savo darbuotojams, geriausia rinktis darbuotojų įsitraukimo tyrimą. Jei norite sužinoti, ar esate patrauklus darbdavys savo išorinei tikslinei auditorijai – tokiu atveju geriausiai tiks darbdavių patrauklumo tyrimas“, – sako A. Bendikaitė, kurios teigimu, įsitraukimo apklausas verta atlikti kartą per metus, o išorines – kartą per 2 metus.


     Aušra taip pat mini, kad vidinės apklausos leidžia įmonei įsivertinti situaciją įmonės viduje, "pasimatuoti temperatūrą" bei spręsti vidines įmonės problemas kol jos dar nepridarė didelės šalies ir taip iš dalies valdyti ir darbdavio prekės ženklo įvaizdį, kuriame svarbią reikšmę turi ir esamų ar buvusių nuomonę apie įmonę.

    Visą "verslo žinių" straipsnį galite skaityti čia
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...