Myths about recruitment agencies from companies
    Naujienų sąrašas

    5 mitai apie įdarbinimo agentūras, kuriais tiki įmonės

    5 mitai apie įdarbinimo agentūras, kuriais tiki įmonės

    5 mitai apie įdarbinimo agentūras, kuriais įmonės tiki įmonės

    „Paskelbdami savo skelbimą kai kuriose darbo lentose galime gauti tuos pačius kandidatus“

    Daugelis įmonių mano, kad gali gauti tuos pačius pretendentus į pareigas tiesiog paskelbę darbo skelbimą tuose pačiuose karjeros portaluose kaip ir įdarbinimo agentūros. Nors tame yra tam tikra dalis tiesos, įdarbintojai turi du dalykus, kurių įmonės neturi.

    Pirmasis yra prieiga prie karjeros portalų CV duomenų bazių. Tai brangi funkcija, leidžianti įdarbintojams ieškoti pasyvių kandidatų, turinčių atitinkamos patirties, bet galbūt nežiūrinčių darbo skelbimų toje svetainėje.

    Antrasis yra jų tinklas. Bėgant metams, kai personal atrankų specialistas kuria savo tinklą, jis natūraliai kurs santykius su įmonėmis ir nuolatiniais darbuotojais, kurie turi pagrindinių įgūdžių savo sektoriuje.

    Tai reiškia, kad atrankų specialistas gali žinoti geriausią kandidatą į šį vaidmenį ir žinoti, kad jis gali pradėti reikiamu laiku, neskelbdamas darbo skelbimo, kas yra labai vertingas visiems dalyviams ir sutaupo nemažai laiko.

    „Įdarbinimo agentūros tiesiog persiunčia gyvenimo aprašymus“

    Personalo specialistai, dirbantys įmonėse dažnai turi klaidingą išankstinį nusistatymą, kad įdarbinimo agentūros konsultantas tiesiog atsiųs jiems daugybę gyvenimo aprašymų, kuriuos rado internete, su viltimi, jog kažkuris iš jų pateisins įmonės, ieškančios darbuotojų, lūkesčius.

    Nors taip gali būti kai kurių blogų įdarbinimo agentūrų atveju, geros agentūros viso proceso metu konsultuosis su įmone kliente bei aiškinsis jų poreikius.

    Tai reiškia nuolatinį grįžtąmąjį ryšį tarp kliento ir atrankų konsultanto, aptariant ar siūlomas atlyginimas nėra per mažas, kad pritrauktų kvalifikuotus kandidatus, būtinų įgūdžių bei patirties nustatymas ieškomam darbuotojui bei kandidatų klasifikavimas, siekiant, jog samdantysis vadovas matytų tik geriausius atrinktus kandidatus.

    „Yra pilna žmonių, ieškančių darbo!”

    Iki COVID-19 pandemijos Jungtinėje Karalystėje darbingo amžiaus žmonių užimtumas buvo rekordinis −76,3%. Tai yra aukščiausias lygis nuo aštuntojo dešimtmečio.

    Sujungus šią informaciją su tuo, jog 70% pasaulinės darbo jėgos yra pasyvūs kandidatai, kurie aktyviai neieško naujų pareigų, tampa aišku, kaip sunku iš tikrųjų yra rasti aukštos kokybės kandidatų į pareigas.

    „Įdarbinimo agentūros kainuoja per daug pinigų“

    Dažnas įmonių atstovų argumentas, kodėl jie nesamdo įdarbinimo agentūrų yra teiginys, jog įdarbinimo agentūros kainuoja per daug pinigų.

    REC atliktas tyrimas parodė, kad netinkamai atlikta vidutinio lygio vadovo atranka ir tokio žmogaus įdarbinimas, kurio atlyginimas yra 42 000 svarų sterlingų, įmonei gali kainuoti net 132 000 svarų. Taip pat 39% darbdavių pripažino, kad jų darbuotojų apklausos ir vertinimo įgūdžiai turėtų būti patobulinti.

    Dabar įsivaizduokite, kad 20% įdarbinimo mokestis už visiškai patikrintą, profesionaliai įdarbintą kandidatą už tą patį atlyginimą būtų 8400 svarų sterlingų, ir Jūs nesunkiai galėsite įvertinti, kaip įdarbinimo agentūros iš tikrųjų gali padėti verslui sutaupyti pinigų ilgalaikėje perspektyvoje!

    „Įdarbinimo agentūros nesupranta mūsų pramonės“

    Nors tiesa, kad kai kuriose didesnėse įdarbinimo agentūrose gali būti jaunesnių darbuotojų, kurie iki galo nesupranta pramonės, atliekančios darbą, kad padėtų jų maržai, yra daug mažesnių specializuotų agentūrų, kurios puikiai supranta savo sektorių.

    Pavyzdžiui, „Entech“ yra speciali inžinerijos įdarbinimo agentūra, o dauguma jų vyresniųjų komandoje buvo inžinieriai, kol tapo personalo atrankų specialistais. Tai reiškia, kad personalo atrankų specialistai puikiai supranta įgūdžius ir savybes, kurių įmonės tikisi ieškodami darbuotojų, ir žino teisingus klausimus, kuriuos reikia užduoti, kad būtų galima atskirti kvalifikuotus ir įmonei reikalingus specialistus.

    Gera agentūra turės žmonių, neįtikėtinai gerai išmanančių pramonę, kuriai reikia darbuotojų, ir gali padėti Jūsų verslui klestėti.

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...