Keisčiausios personalo atrankos istorijos
    Naujienų sąrašas

    Tikros įdarbinimo istorijos, kuriomis sunku patikėti

    Tikros įdarbinimo istorijos, kuriomis sunku patikėti
    „Tu nežinai ką aš pažįstu“
    „Aš ieškojau naujo darbuotojo mūsų skaitmeninės rinkodaros agentūroje. Būsimas darbuotojas viso darbo pokalbio metu nesustodamas kalbėjo apie tai, ką jis „pažįsta“. Jis paminėjo kai kuriuos labai įtakingus srities, kurioje planavo įsidarbinti, atstovus ir elgėsi taip, lyg būtų su jais geriausi draugai.

    Atsitiktinai vienas iš tų žmonių buvo mūsų biure - todėl mes jį atvedėme. Tai, kas nutiko vėliau, buvo neįtikėtina. Melagystės greitai atsiskleidė, o darbuotojas išėjo, iš gėdos nudelbęs akis į žemę.“


    Netvarkingas - reiškia nedarbingas
    „Vieną dieną nuėjau į statybinę priekabą ieškoti darbo. Kai įėjau, viršininkas išmetė šiukšlę ir nepataikė į šiukšlių dėžę. Pakėliau šiukšlę, įdėjau į šiukšlių dėžę ir paprašiau darbo. Tada sužinojau, jog šis vadovas, perdavė mano kontaktus kitam vadovui, kuris mane pasamdė tik dėl tos šiukšlės. Aš jam dirbau dešimt metų. Dabar turiu savo įmonę. “ - Kenas Becksteadas,„ Cigarette Pollution Services “

    „Palaukit, rašausi Jūsų numerį ant bulvės“
    „Kartą mane apėmė panika, kai man paskambino dėl darbo man begaminant maistą ir aš išbėgau laukan nuo lojančių šunų, turėdamas tik telefoną, peilį ir bulvę, kai netyčia užsitrenkiau ir pasakiau darbdaviui:

    „Atsiprašau, atsiprašau, palaukite, aš rašausi Jūsų numerį ant bulvės“. Kitame interviu netyčia išsprūdo keiksmažodis. Vis tiek gavau darbą“.


    Sustingęs
    „Turėjau vaizdo interviu su labai didele įmone. Kompiuteris užduodavo klausimą ir įrašydavo atsakymą, kad nusiųstų vadovybei. Atsakymui kiekvienas kandidatas turėjo 30 sekundžių, ne daugiau ir ne mažiau, kad atsakytų į klausimą. Viename klausime nebežinojau apie ką kalbėti, todėl nusprendžiau tiesiog stovėti vietoje nė nekrustelint ir nemirksėti 15 sekundžių, kad atrodytų, jog vaizdo įrašas sustingo ... “

    Galite mane rasti „Google“
    „Kaip darbo ieškantis asmuo, norintis pereiti į aukštesnę darbo poziciją, reklamuojant mokestį už paspaudimą (angl. pay-per-click), sukūriau„ Google AdWords“ kampaniją, kad pademonstruočiau savo įgūdžius. Atlikęs nedidelį rinkos tyrimą, suradau kiekvieną agentūros biurą, kurioje man buvo įdomu dirbti. Tada įdėjau paieškos skelbimus į visas paieškas, atliktas iš agentūrų biurų darbo valandomis, įskaitant pasiūlymus dėl agentūrų pavadinimų, C lygio darbuotojų ir įdarbinimo vadovo vardo, kai jis buvo pasiekiamas.

    Spustelėjus kiekvieną skelbimą asmuo buvo nukreipiamas į internetinį puslapį, sukurtą imituoti tikrą agentūros potencialių klientų generavimo puslapį su komerciniu pasiūlymu, patvirtinančia kopija, atsiliepimais ir potencialių klientų sąrašu, leidžiančia agentūrai suplanuoti pokalbį su manimi. Mažiau nei per savaitę atkreipiau agentūros, kurioje dabar laimingai dirbu, dėmesį “.

    Dalasas McLaughlinas, „The James Agency“

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...