Tam teikiame toliau apibūdintas paslaugas.
Darbdavio prekės ženklo auditas
Siekdami geriau suprasti jūsų įmonės vertę potencialiems ir realiems darbuotojams, turime objektyviai įvertinti jos padėtį rinkoje. Tam atliekame kelių sričių auditą:- tikslinės auditorijos;
- konkurentų;
- ryšių kanalų.
Vertės pasiūlymo darbuotojams (VPD) kūrimas
Siekdami tobulinti su darbdavio prekės ženklu susijusius paskatų pasiūlymus darbuotojams, atliekame vidinės ir išorinės tikslinės auditorijos tyrimus, kurie padeda nustatyti svarbiausias įžvalgas, veiksnius ir kliūtis bei sukurti kiekvienam tikslinės auditorijos segmentui patraukliausią prekės ženklo įvaizdį. Vėliau tikriname kiekvieno segmento VPD ypatybes ir jas pritaikome. Parengę VPD, atnaujiname arba tobuliname darbdavio prekės ženklo kūrybinę koncepciją bei ruošiame rekomendacijas dėl VPD (VPD vadovą). Paskui siūlome aktyvinimo veiksmus, padėsiančius įgyvendinti VPD įmonėje ir pristatyti jį pasitelkiant išorinius ryšių kanalus.Komunikacijos strategijos kūrimas
Norint įgyvendinti vertės pasiūlymą darbuotojams praktikoje, reikia sukurti komunikacijos strategiją ir vykdyti atitinkamą reklaminę veiklą įvairiais kanalais.Visų pirma, mes įvertiname prekės ženklo padėtį rinkoje ir nusprendžiame, kaip norėtume ją pakeisti. Vėliau kuriame ryšių kanalų sistemą ir rekomenduojame veiksmingus kanalus sąveikai su tiksline auditorija. Sudarę kanalų rinkinį, kuriame žiniasklaidos strategiją: formuluojame principus, kuriais vadovaudamiesi bendrausime su žiniasklaida, formuojame reklamos strategiją, pasirenkame platformas, nustatome medžiagos skelbimo dažnumą ir apimtį, o tada pradedame įgyvendinti idėjas.