Paslauga apima:
- darbo santykių administravimą;
- darbo užmokesčio ir kitokio patvirtinto atlygio apskaičiavimą bei mokėjimą;
- pajamų mokesčio ir socialinio draudimo įmokų apskaičiavimą ir mokėjimą pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
- būtinosios atskaitomybės teikimą;
- atostogų, komandiruočių, nedarbingumo dėl ligos, darbuotojo atitikties pašalpų ir garantijų sąlygoms dokumentacijos tvarkymą;
- ryšius su darbo inspekcija ir kitomis priežiūros įstaigomis;
- pasitarimų organizavimą bei darbo ir priešgaisrinės saugos reikalavimų laikymosi užtikrinimą;
- projekto infrastruktūros suformavimą ir papildomų paslaugų teikimą.
Mes įsipareigojame:
- atsakyti į užklausas per 2 valandas ir parengti atitinkamus sprendimus ir (arba) veiksmų planą per 24 valandas;
- teikti išsamią ir teisingą informaciją projekto darbuotojams;
- pateikti tinkamus dokumentus;
- registruoti kiekvieną tokio bendravimo etapą;
- visiškai laikytis teisės aktų reikalavimų, taip pat pranešti klientui apie galimą teisinę projekto riziką.
Kodėl verta rinktis ANCOR?
- Individualus požiūris į projektą
- Pasirengimas priimti bet kokio masto ir užmojo iššūkį
- Šiuolaikiniai technologiniai sprendimai
- Nuolatinis tobulėjimas ir gebėjimas lanksčiai prisitaikyti
- Geriausių rezultatų ir abipusės sėkmės siekis
- Veikimas didelėje geografinėje teritorijoje